Τα οφέλη του κόκκινου κρέατος ...!!!


Ψευδάργυρος
Τα παιδιά και οι έφηβοι, ιδιαίτερα τα κορίτσια, βρίσκονται συχνά να έχουν ανεπαρκείς ποσότητες ψευδαργύρου στον οργανισμό τους -τα μισά του συνόλου των κοριτσιών στην εφηβεία, δεν έχουν υγιή επίπεδα αυτού του μετάλλου.
Έρευνες έχουν δείξει ότι το να τρώμε κόκκινο κρέας λιγότερο από δύο φορές την εβδομάδα, μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη ψευδαργύρου. Ο ψευδάργυρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός για ένα υγιές δέρμα και υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες, η επαρκής πρόσληψη ψευδαργύρου μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη κρυολογημάτων και άλλων λοιμώξεων.
Αν και αρκετά άλλα τρόφιμα όπως τα στρείδια, το γάλα και οι φακές, περιέχουν ψευδάργυρο, το κόκκινο κρέας είναι η πιο αποτελεσματική τροφή για να ενισχύσετε την υγεία του οργανισμού σας.
Σίδηρος...
Το κόκκινο κρέας αποτελεί σημαντική πηγή σιδήρου -το άπαχο βόειο κρέας, έχει 2.7mg σιδήρου ανά 100g- και είναι ζωτικής σημασίας για την καλή υγεία, καθώς και για την πρόληψη ασθενειών, όπως η αναιμία. Περίπου το ¼ των γυναικών με έμμηνο ρύση, πιστεύεται ότι πάσχει από έλλειψη σιδήρου. Το κρέας περιέχει περισσότερο σίδηρο από τις περισσότερες τροφές και αυτός είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιηθεί από το σώμα, από ό,τι εκείνος που βρίσκεται σε φυτικές πηγές.
Οι ηλικιωμένοι, οι έγκυες γυναίκες, τα παιδιά και όσοι αναρρώνουν από χειρουργική επέμβαση, μπορούν να ωφεληθούν από την αυξημένη πρόσληψη σιδήρου. Ο σίδηρος βοηθά στην παραγωγή ερυθρών κυττάρων, τα οποία μεταφέρουν το οξυγόνο από τους πνεύμονες προς τους ιστούς και το διοξείδιο του άνθρακα πίσω στους πνεύμονες. Το κόκκινο κρέας είναι επίσης μια καλή πηγή άλλων βιταμινών και ανόργανων συστατικών, όπως ο φωσφόρος, το κάλιο, το μαγνήσιο και το σελήνιο.
Πρωτεΐνη...
Το κόκκινο κρέας είναι μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης, η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία των μυών και των οργάνων. Η πρωτεΐνη που βρίσκεται στο κρέας είναι «πλήρης», που σημαίνει ότι περιέχει όλα τα αμινοξέα που το σώμα δεν μπορεί να δημιουργήσει μόνο του. Είναι σημαντική για την ανανέωση του σώματος καθώς και για τη γενικότερη υγεία.
Aπώλεια βάρους
Αυστραλοί επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα άτομα που ακολουθούσαν μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνες, με βάση το άπαχο κόκκινο κρέας, καθώς και τα φρούτα και τα λαχανικά, έχασαν 25% περισσότερο βάρος σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, από ό, τι εκείνοι που ακολουθούσαν μια διατροφή, φτωχή σε πρωτεΐνη και πλούσια σε υδατάνθρακες, αλλά με την ίδια ποσότητα θερμίδων και λίπους.
Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μερικά άτομα μπορεί να τα βοηθά μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες, στο να χάσουν βάρος, επειδή έτσι αισθάνονται λιγότερο πεινασμένοι και μπορούν να μην τρώνε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επιπλέον, τα άτομα που ακολουθούσαν διατροφή, πλούσια σε πρωτεΐνες, είδαν επίσης τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης να πέφτουν.
Βιταμίνες του συμπλέγματος Β...
Το κόκκινο κρέας είναι μία από τις καλύτερες πηγές των βιταμινών Β, που βρίσκονται μόνο στα ζωικά τρόφιμα και οι οποίες βοηθούν στην υγεία των νευρικών κυττάρων και στη φυσιολογική δημιουργία του αίματος.
Είναι φυσικό
Αυτό είναι ένα αμφιλεγόμενο επιχείρημα, αλλά μερικοί ειδικοί ισχυρίζονται ότι οι άνθρωποι είναι στην πραγματικότητα και από τη φύση τους κρεατοφάγοι και ότι το να εξαλείψουμε εντελώς μια τέτοια σημαντική ομάδα τροφίμων από τη διατροφή μας, θα μπορούσε να βλάψει την υγεία μας. Υπάρχει μια θεωρία ότι στα σπλάχνα μας υπάρχουν βακτήρια που μας βοηθούν να χωνέψουμε το κρέας και ότι το να μην τρώμε κρέας, θα μπορούσε να σημαίνει ότι τα βακτήρια αυτά βρίσκονται σε αδράνεια, γεγονός που μας κάνει ευάλωτους σε ασθένειες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ         www.pitsias.eu